خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی:

ساخت ناوبندر مشابه «مکران» در دستور کار ارتش قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۹۷

فرمانده کل ارتش با اشاره به مأموریت‌های پیش روی نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های اقیانوسی، از ساخت ناوبندر و ناوشکن‌های جدید برای اجرای مأموریت‌های آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با دفاع‌پرس، با اشاره به توانمندی ارتش و نیرو‌های مسلح کشور در ساخت ناوشکن، انواع شناور و تجهیزات پشتیبانی اظهار داشت: اگر در دوره‌ای کار ساخت ناوشکنی مانند «جماران» بیش از ۱۰ سال طول می‌کشید، امروز با توجه به بهره‌گیری از تجارب به دست آمده، این روند تسریع شده است و در کمترین زمان ممکن ناوشکن و تجهیزات مورد لازم در حوزه دریایی ساخته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ناوشکن‌های جدید نسبت به نمونه‌های قبلی از سامانه‌های ارتقایافته‌تری برخوردار است، افزود: این روند رو به پیشرفت در سطح نیروی دریایی و دیگر نیرو‌ها نیز وجود دارد و با اتکا به ظرفیت‌ها و توان متخصصان داخلی به دست آمده است.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه برای مأموریت‌های بزرگ نیازمند تجهیزات پیشرفته هستیم، ادامه داد: نیروی دریایی که می‌خواهد در همه اقیانوس‌ها حضوری مؤثر داشته باشد، باید به لحاظ تجهیزاتی، کامل و از توانمندی لازم برخوردار باشد.

سرلشکر موسوی در پایان، با اشاره به مأموریت‌های پیش روی نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های اقیانوسی، از ساخت ناوبندر مشابه ناوبندر مکران و ناوشکن‌های جدید جهت اجرای مأموریت‌های آتی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز