خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری؛

حجت الاسلام صالحی به سمت «رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری» منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۹۳۶

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی را به سمت " رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری" منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم سید صولت مرتضوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای احمد صالحی

با عنایت به مراتب تعهد و شایستگی و سوابق ارزشمند علمی و عملی جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری» منصوب می‌گردید. انتظار می‌رود با تشریک مساعی و همکاری همه مجموعه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در آن مرکز با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری دام عزه‌العالی به دولت انقلابی و مردمی و تأکیدات و انتظارات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی خالصانه، صادقانه و بدون منت به مردم و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از طریق فرآیندهای نظارتی و تقویت ارتباطات مردمی، در جهت پاسخگویی و پیگیری مشکلات ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی اهتمام لازم را معمول دارید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و اهتمام به تفکر عدالت‌محور و روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام وظایف موفق و مؤید باشید.

سید صولت مرتضوی

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز