خبرگزاری کار ایران

میرتاج الدینی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

اعلام حمایت نمایندگان تبریز از تیم تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۹۱۰

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه مشکلات تیم تراکتورسازی در حال رفع شدن است، ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم که عازم قطر بوده به نمایندگی از طرف نمایندگان تبریز حمایت از این تیم را اعلام می‌کنم.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در مورد باشگاه تیم تراکتور، گفت: این تیم یکی از تیم‌های قوی کشور و در سطح باشگاه های آسیا است و موردتوجه ویژه مردم آذربایجان به ویژه هواداران پر شور و جوان تبریز و آذربایجان قرار دارد.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم تبریز و آذربایجان بیش از ۶۰ سال با خاطرات تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی زیسته اند، ادامه داد: به تازگی مشکلات و حواشی پیرامون تیم تراکتورسازی ایجاد شده در همین راستا جلساتی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم همچنین با مسئولان بخش خصوصی این باشگاه صحبت کردیم ضمن اینکه استانداران تبریز و آذربایجان نیز جلساتی در این خصوص برگزار کردند و در نهایت بخشی از مشکلات حل شده و بخشی نیز در شرف حل شدن است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: امروز این تیم عازم قطر است، با آرزوی موفقیت و پیروزی برای آن به نمایندگی از طرف همه نمایندگان تبریز حمایت خود از آن را اعلام می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز