خبرگزاری کار ایران

دادستان آبادان:

ضارب مامور شهید ناجای آبادان تحت تعقیب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۴۴

دادستان عمومی و انقلاب آبادان از شناسایی ضارب مامور شهید نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید مرانی‌پور اظهار کرد: ساعت ۱۷:۵۰ روز سه‌شنبه (۱۶ شهریورماه) گشت کلانتری ۱۱ آبادان حین گشت‌زنی در بلوار فیه به خودروی پژو سفید رنگ slx مشکوک شد و متهم نیز به محض دیدن خودروی پلیس، کنترل فرمان از دستش خارج شد و به بلوار برخورد کرد اما به فرار خود ادامه داد.

وی افزود: تعقیب و گریز میان آن‌ها ادامه یافت تا اینکه در انتهای لاله ۱۸ پس از درگیری مسلحانه، متهم از خودروی پژو پیاده شد و با سلاح کلاشینکف به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کرد و سپس به سمت نخلستان گریخت و متواری شد. متاسفانه در این درگیری، تیر مستقیم ضارب به یکی از ماموران نیروی انتظامی به هویت مهدی آزمون اصابت کرد که پس از انتقال به بیمارستان، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مرانی‌پور ادامه داد: متهم به هویت م.غ که از سارقین مسلح تحت تعقیب است، شناسایی شده و دارای دو فقره پرونده مفتوحه در شعبه سوم بازپرسی این دادسرا است.

وی تصریح کرد: از ضارب یک دستگاه خودروی پژو و سه تیغه خشاب پر و گوشی موبایل، کشف و ضبط شد و تلاش برای دستگیری وی توسط مراجع امنیتی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز