خبرگزاری کار ایران

کولیوند:

وزیر کشور با ٢٠ نماینده مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۷۰۴

قائم مقام وزیر کشور در اجور مجلس از دیدار وزیر کشور با ٢٠ نماینده مجلس خبر داد و گفت: تاکید وزیر بر تعامل بین دو ارگان بوده است.

به گزارش ایلنا،  محمد جواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس از دیدار و گفت وگوی بیش از ٢٠ نماینده مجلس با وزیر کشور در عصر روز گذشته خبر داد و گفت: بنا به دستور وزیر کشور تعامل فی مابین قوه مجریه و مقننه برای حل مشکلات مردم باید در بالاترین سطح قرار بگیرد.

وی افزود: بحث و تبادل نظر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص حل مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه مورد تاکید وزیر کشور است، بطوری که او شخصاً در جلسات متعددی با نمایندگان به بررسی مسائل شهرستانها و استانها می پردازند.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس تصریح کرد: باتوجه به تاکیداتی که وزیر کشور در جلسات عصر دیروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت، هر چقدر وفاق و اتفاق نظر و همبستگی میان مسئولان وجود داشته باشد، هم باعث حل مشکلات در کم ترین زمان ممکن و هم باعث افزایش اعتماد عمومی مردم به دولت و نظام خواهد شد.

کولیوند خاطرنشان کرد: وزیر کشور در ملاقات۴ ساعته خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از ساعت ١٨:٣٠ تا ٢٢:٣٠ به طول انجامید بر ایجاد وحدت نظر مسئولان در استان، شناسایی دقیق مشکلات مردم، بهبود شرایط معیشتی مردم، رونق فعالیت های اقتصادی و کاهش بروکراسی اداری در سازمان های تابعه وزارت کشور تاکید و دستورات لازم را به هر یک از معاونت های مربوطه جهت بررسی و حل مسائل مطرح شده صادر کرد.

وی گفت: وزیر کشور همچنین در عصر روز گذشته با تعدادی از مجامع استانی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز