خبرگزاری کار ایران

تذکر شفاهی سلیمی در صحن علنی مجلس:

برخی از مدیران پیشین قصد توطئه دارند و می‌خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۳۲۲

نماینده مجلس یازدهم با اشاره به ترک فعل‌‌هایی که در دولت قبل رخ داده است، گفت: شنیده شده که برخی از این افراد قصد توطئه دارند و می‌خواهند چوب لای چرخ دولت فعلی بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سلیمی در تذکر شفاهی صحن علنی امروز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه مجلس شورای اسلامی با خوب دانستن گزارش کمیسیون بهداشت مجلس پیرامون حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر، اظهار داشت: ۱۹ نفر در این حادثه کشته شده‌اند و مواردی که در گزارش آورده شده موارد بسیار مهمی است. 

وی تاکید کرد: دستور بدهید ترک فعل‌هایی که وزیر بهداشت درمان وقت در اینکه هیچ بازدیدی در ایمنی و بهداشت حرفه‌ای انجام نشده است و همچنین شهردار وقت تهران یعنی زمان آقای حناچی نسبت به ۲۰ موردی که در گزارش اعم از مسدودسازی و تغییر پارکینگ وجود داشته است و اقدامی نکرده‌اند، پیگیری شود. پس از آقای حناچی چه می‌کرده‌اند؟ فقط نشسته بودند و بعضی از گزارش‌ها را می‌نوشتند؟ 

نماینده مردم دلیجان افزود: همچنین در مورد وزارت کار آقای شریعتمداری به صراحت آمده که در بازدید و نظارت ضعیف بوده است؛ آیا این به قوه قضاییه و کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع داده شده است؟ اخیراً این آقایان پرونده پلاسکو را سیاسی کردند و داد و فریاد راه انداختند، در حالی که در این مورد که مرتبط با خودشان بود سکوت کرده و اقدام هم نکردند. 

وی با بیان اینکه ترک فعل محرز است، گفت: این گزارش دقیق و جامع دستوری را می‌طلبد که هر چه مواردی سریع‌تر پیگیری و به صورت جدی با آن برخورد شود نه اینکه آقایان وزارت‌شان تمام شد در برج عاج بنشینند و به ریش مردم بخندند. شنیده شده که برخی از این افراد قصد توطئه دارند و می‌خواهند چوب لای چرخ دولت فعلی بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز