خبرگزاری کار ایران

عباس‌زاده مشکینی تشریح کرد؛

جزئیات جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۰۶۰

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جانشین پلیس امنیت ناجا در کمیسیون متبوعش و بررسی برنامه های این دو مجوعه از سوی نمایندگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود عباس زاده مشکینی در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: سردار صفری، جانشین پلیس امنیت ناجا نخستین مهمان اعضای کمیسیون امنیت در نشست امروز بود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وی گزارشی مفصلی در مورد رویکردها و سیاست های اساسی پلیس امنیت ناجا ارائه کرد که در این میان مدیریت اتباع خارجی بویژه با توجه به تحولات رخ داده در افغانستان، برنامه های پیش بینی شده برای مبارزه با قاچاق به ویژه مشروبات الکلی، برخورد با اراذل و اوباش، مبارزه با قاچاق سلاح های جنگی و شکاری، راهکار برای مدیریت و حفظ امنیت تجمعات قانونی و غیره از جمله موارد مذکور است.

وی ادامه داد: همچنین جانشین پلیس امنیت ناجا به آسیب پذیری‌هایی که در کشور وجود دارد و به حوزه مدیریت ناجا مرتبط است را برای نمایندگان تشریح کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد نوع همکاری کمیسیون در راستای کمک به تامین امکانات لجستیک مرتبط با ناجا نیز در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گفت.

عباس زاده مشکینی گفت: امیر ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز دومین مهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قوه مقننه بود که گزارش جامعی از پیشرفت نیروی دریایی از حیث سخت افزاری و نرم افزاری به ویژه در اقیانوس هند ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقیانوس هند پرترافیک ترین اقیانوس دنیا است و رفت و آمد زیاد در آن زیاد است لذا بنا به دلیل مذکور و ژئواستراتژیک بودن، این منطقه مورد توجه دنیا است؛ بنابراین تهدیدات نیز زیاد است و در این راستا امیر ایرانی طی گزارشی از نقش مقتدر نیروی دریایی ارتش در ایجاد نظم و امنیت و رفع تهدیدها برای نمایندگان ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز