خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

سرلشکر فیروزآبادی نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت دفاعی کشور داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۳۴۴

سرلشکر سلامی گفت: سرلشکر فیروزآبادی فرمانده‌ای آینده‌نگر بود که نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران داشت.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در خصوص ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های مدیریتی مرحوم سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار داشت: سرلشکر فیروزآبادی پیش از هر چیز یک شخصیت وسیع و انسانی تمام‌عیار بود که فعالیت‌های ارزنده‌ای را در طول عمر خود به منصه ظهور رساند.

وی افزود: ایشان به لحاظ اخلاقی شخصیتی متخلق به اخلاق الهی و اسلامی و از شخصیتی باوقار و در عین حال متواضع و کاملاً ولایی برخوردار بودند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: سرلشکر فیروزآبادی از معرفت دینی و بصیرت سیاسی نافذی برخوردار بود و روحیه انقلابی و تحول‌گرایانه عمیقی در وجودش موج می‌زد.

سردار سلامی اضافه کرد: او نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و وزارت دفاع داشت.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم سرلشکر فیروزآبادی اندیشمند و صاحب فکر بود و ایده‌های نو داشت و خلاقانه به سمت اهداف حرکت می‌کرد؛ همچنین ایشان عمیقاً فرمانده‌ای آینده‌نگر بود و نسبت به دشمنان افق وسیعی از تفکر و اندیشه داشت.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه سرلشکر فیروزآبادی انسانی مؤمن و دارای شخصیت معنوی نافذی بود، گفت: او در طول ۲۷ سالی که به‌عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت می‌کرد، خدمات بسیار ارزنده و بی‌نظیری را در راستای توسعه قدرت دفاعی کشور انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز