خبرگزاری کار ایران

نجابت با تشریح نشست کمیسیون امور داخلی کشور:

تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری به تصویب کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۰۹۶

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از بررسی تقاضای تفحص از سازمان شهرداری ها و نهاد ریاست جمهوری در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، روح‌الله نجابت در جمع خبرنگاران درخصوص جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: نخست طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و انتخابات شوراها با حضور کارشناس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و دستگاه های ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: با توجه به گستردگی کار مقرر شد جلسه مستقلی را به صورت پیوسته از صبح تا بعد از  ظهر  برگزار کرد، تا نکات و مطالب به شکل دقیقی بررسی شود و بعد از جمع بندی طرح به صحن مجلس مجدداً ارجاع داده شود.

وی بیان کرد: بررسی تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌ جمهوری دوره قبل در دستورکار بود که پس از صحبت موافقان و مخالفان به رای گذاشته شد و به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان شهرداری ها و دهیاری مطرح  بررسی شد و پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان، رای گیری درباره آن به جلسه آتی موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز