خبرگزاری کار ایران

منتظری در تشریح دستور کار امروز کمیسیون فرهنگی خبر داد:

انتخاب نمایندگان کمیسیون فرهنگی برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۰۹۳

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی از دو سفر فرهنگی این کمیسیون در روزهای آینده خبر داد و گفت: ۴ عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا منتظری در گفت‌وگویی پیرامون جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از دو سفر فرهنگی این کمیسیون خبر داد و گفت: در ابتدای نشست امروز موضوعات و مباحث فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید در روزهای آینده اعضای کمیسیون فرهنگی سفری به دو شهر تاریخی و متمدن شهر ری و شهرکرد داشته باشند. قبل از هر سفری نیازها و مشکلات فرهنگی هر شهری شناسایی شده و راهکارهایی که می‌توان آن را برطرف کرد، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه نشست امروز بر اساس رای اعضای کمیسیون فرهنگی  بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس، سیدعلی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس، بنده (غلامرضا منتظری) نماینده مردم گرگان و آق قلا و حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی انتخاب شدند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در ادامه جلسه حسین میرزایی نماینده اصفهان و سید رضا تقوی نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس برای عضویت در کمیسیون مشترک لایحه شفافیت و طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات با رای اعضای این کمیسیون انتخاب شدند و همچنین مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی هم به عنوان یکی از اعضا انتخاب شدند تا در صورتی که اگر آقای تقوی به هر دلیلی نتوانستند در برنامه‌ها شرکت کنند ایشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز