خبرگزاری کار ایران

خاتمی در اخطار قانون اساسی:

نمایندگان در به کارگیری کلمات و بیان عبارات دقت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۴۴

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس گفت: از همکاران، صاحبان تریبون، گروه های مجمع و... درخواست دارم در بیان مواضع و دیدگاه‌ها در ساحت ملت رشید ایران به ویژه به عنوان نماینده آنها در استخدام کلمات و عبارات نهایت دقت را به عمل آورند.

به گزارش ایلنا، سید مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز یکشنبه ۱۴ شهریور مجلس در اخطاری با استناد به اصول ۳، ۲۲ و ۲۹ قانون اساسی گفت: ضمن تاکید بر اهمیت موضوع در دستور که تقویت زیرساخت های خودکفایی ، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری را به همراه دارد، بعضاً صحبت هایی از سوی برخی همکاران در صحن و در قالب مصاحبه ها مطرح می شود که از حیث شأن مردم و نمایندگان قابل تأمل است.

وی ادامه داد: روز گذشته مصاحبه‌ای منتشر شد که مضمون آن در شأن ملت ایران نبود و توسط برخی رسانه ها به دلیل تشابه اسمی به نام اینجانب منتشر شد. ضمن تکذیب انتصاب و اعلام برائت از مضامین خلاف شأن آن از هیات رئیسه جهت بررسی این اقدام ضد رسانه ای درخواست پیگیری دارم.

خاتمی در پایان افزود: از همکاران، صاحبان تریبون، گروه های مجمع و... درخواست دارم در بیان مواضع و دیدگاه ها در ساحت ملت رشید ایران به ویژه به عنوان نماینده آنها در استخدام کلمات و عبارات نهایت دقت را در شرایطی که جامعه دچار تحریم های ظالمانه، سوءتدبیرها و ابتلا به ویروس کرونا است، به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز