خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

معیشت و مقابله با کرونا، اولویت‌های نخست و دغدغه سران قواست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۵۵۸

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه دغدغه سران قوا جز دغدغه مردم چیز دیگری نیست، گفت: امروز موضوع سلامت، کرونا و معیشت مردم از اولویت‌های نخست و جلسات معطوف به حل این مشکلات است و تلاش خواهیم کرد مشکلات را به سهم خود کاهش دهیم و کار را پیش ببریم و در همین راستا مقرر شد این جلسات به‌طور مرتب برگزار شود تا بتوان هم‌افزایی ایجاد کنیم و به‌طور حتم شرط اول هم‌افزایی سران قوا همدلی و همراهی است که به لطف خدا وجود دارد.

به گزارش ایلنا، نخستین نشست شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا پس‌از تشکیل دولت سیزدهم عصر امروز ( شنبه، ۶ شهریور ماه) با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه مجریه و غلامحسین اژه‌ای رییس قوه قضائیه برگزار شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه این نشست، گفت: خرسندیم که نخستین جلسه هماهنگی سران پس از تشکیل دولت سیزدهم  و رای اعتماد مجلس به وزرا امروز برگزار شد و آن را به فال نیک می‌گیریم. البته این نشست که مسبوق به سابقه است در این مقطع از ویژگی خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: بر این باورم که نظام اداری‌ سه قوه و حتی بخش خصوصی و نهادهای عمومی غیردولتی این‌ گونه شکل‌گرفته اند که بیشتر کارگزار محور هستند تا سیستم محور البته این موضوع خوبی نیست اما به هرحال واقعیتی است که در کشور وجود دارد و نقش افراد در اینجا برای هم‌افزایی و حل مشکلات بسیار مؤثر است.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: مقرر شد این جلسات به‌طور مرتب برگزار شود تا بتوان هم‌افزایی ایجاد کنیم و به‌طور حتم شرط اول هم‌افزایی سران قوا همدلی و همراهی است که به لطف خدا وجود دارد و بر این‌موضوع هم تأکید بوده و در عمل این‌گونه خواهد شد.

قالیباف با تاکید بر اینکه دغدغه ما جز دغدغه مردم چیز دیگری نیست، تصریح کرد: امروز موضوع سلامت، کرونا و معیشت مردم از اولویت‌های نخست است و جلسات معطوف به حل این مشکلات است و هر کدام از قوای سه‌گانه تلاش خواهیم کرد مشکلات را به سهم خود کاهش دهیم و کار را پیش ببریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مطمئن هستم این همدلی برای حل مشکلات مردم بتواند هم‌افزایی ایجاد کند البته در مورد موضوعات دیگر هم در سطح ملی و بین‌المللی که نیازمند گفت‌وگوهای خیلی صریح و روان و تصمیم‌گیری‌های مشخصی دارد در این جلسات در مورد آن‌ها بحث و گفتگو می‌شود و امیدواریم مردم آثار و برکات این جلسات را در زندگی خود مشاهده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز