خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

آیت الله بیات زنجانی درگذشت آیت الله حکیم را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۵۰۹

آیت الله بیات زنجانی با ارسال پیامی درگذشت آیت الله حکیم را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، آیت الله اسدالله بیات زنجانی با ارسال پیامی درگذشت آیت الله سید محمدسعید حکیم از مراجع بزرگ شیعیان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

العُلَماءُ باقونَ ما بَقِیَ الدَّهرُ

ارتحال آیت‌الله سید محمدسعید حکیم رضوان‌الله تعالی علیه مرجع بزرگ شیعیان موجب تأثر و تأسف است و خلأیی در حوزه‌های علمیه، به‌ویژه حوزه‌ی پربرکت نجف پدید می‌آورد.

توانایی علمی، شجاعت کم‌نظیر در بیان نظرات، استعداد در طی سریع مدارج علمی و تحقیقی در حوزه علمیه نجف و تربیت شاگردان بعضاً تأثیرگذار برای حوزه‌های علمیه نجف و سایر بلاد، در کنار طهارت باطنی و والایی روحی، از جمله ویژگی‌های گرامی و ممدوحی است که در ایشان سراغ دارم.

اینجانب این مصیبت مؤلمه را به بیت معظم ایشان، بالخصوص فرزند فرهیخته و دانشمند ایشان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ریاض حکیم، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از درگاه حضرت حق علو درجات ایشان را خواستارم.

امیدوارم چراغ خدمات علمی و اجتماعی فرزند فاضل، برجسته و تأثیرگذار ایشان بیش از پیش فروغ و رونق بگیرد و خداوند بر توفیقات ایشان نیز بیفزاید و ایشان را از آفات و بلیات مصون و محفوظ بدارد، إن‌شاء‌الله.

اسدالله بیات زنجانی

۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰

قم المقدسة

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز