خبرگزاری کار ایران

این هفته؛

تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری در کمیسیون امور داخلی کشور بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۴۲۳

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در هفته جاری موضوعات متعددی از جمله تحولات افغانستان و تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری را بررسی می کنند.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و مراجع ذی ربط را در دستور کار دارند. همچنین تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سال ۱۳۹۲ و تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست بررسی می شود.

کارگروه بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان پیشنهاد دهنده، کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی تشکیل جلسه می دهد.

دوشنبه ۱۵ شهریور نیز بررسی طرح و لوایح دستورکار کمیته های تخصصی و بررسی دستور کار کمیته مدیریت بحران در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

سه شنبه ۱۶ شهریور اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تحولات افغانستان و مسائل مرزی را با حضور دستگاه امنیتی، مرزبانی و کارشناسات مرکز پژوهش ها بررسی می کنند همچنین کارگروه بررسی طرح ناظر بر تاسیس و فعالیت سازمان های مردم نهاد (غیردولتی) با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاههای اجرایی تشکیل جلسه می دهد.

در روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه هیات رئیسه کمیسیون و ورسای کمیته های تخصصی نشستی خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز