خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

۱۰۰ سری جهیزیه در هفت شهرستان رودبار به ارزش ۳ میلیارد تومان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۶۰

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران : دد رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیران و مجموعه علویون تهران و سپاه استان ، ۱۰۰ سری جهیزیه در هفت شهرستان رودبار با رقم سه میلیارد تومان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی  در حاشیه رزمایش مومنانه در رودبار جنوب گفت:قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با مجموعه‌هایی که به‌نوعی تحت نظر رهبری هستند؛ از جمله آستان قدس، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و...طیف وسیعی از کارها را  پیگیری می‌کند تا محرومیتی که بر اثر خباثت دشمنان درست شده، رفع شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم اعلام کرد: در اجرای  رزمایش کمک مومنانه  با همکاری خیران و مجموعه علویون تهران و سپاه استان ، ۱۰۰ سری جهیزیه در هفت شهرستان با رقم سه میلیارد تومان  توزیع می‌شود.

سردار معروفی افزود: ۵ هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و در مجموع دو میلیارد تومان توزیع می‌شود که هزار بسته به همت خیّران و چهار هزار بسته معیشتی مربوط به سپاه استان است که در راستای طرح شهید سلیمانی در موضوع حمایت از خانواده‌های در قرنطینه است.

وی گفت: جمع کمک‌های  مومنانه در توزیع جهیزیه و بسته‌های معیشتی ۵ میلیارد تومان برای مردم شرق و جنوب استان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز