خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

هنرمندان، سپاه قدرتمند در برابر جنگ نرم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۷۳

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، هنرمندان را سپاه قدرتمند در برابر جنگ نرم دانست و بر تعهد این سازمان برای روشن نگاه داشتن چراغ هنر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمد حسنی» در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش که در مرکز همایش‌های غدیر این سازمان برگزار شد، گفت: جهاد و دفاع همچنان باقی است و تنها شکل آن عوض شده است. ما در برهه‌ای از تاریخ گرفتار جنگ سخت بودیم که نیروهای مسلح همراه با  از خود گذشتگی موفق به دفاع شدند و امروز در عرصه جنگ نرم مشغول به پیکار با دشمنان هستیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: پس از پایان جنگ سخت، دشمن راهبرد خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داد و با تمام ساز و برگ خود وارد جنگ تمام عیار علیه مردم و فرهنگ آنها شده است. اما هنرمندان، سپاه قدرتمند در برابر جنگ نرم هستند و ما هم باید با تمام توان از جامعه هنر و هنرمندان در جنگ نرم حمایت کنیم.

وی وظیفه هنرمندان در جنگ نرم مدیریت کارهای هنری خود و انتقال آن به جامعه دانست و اظهار کرد: چراغ خانه هنر باید همیشه روشن باشد و سازمان عقیدتی سیاسی به عنوان متولی فعالیت‌های هنری موجب روشن شدن چراغ هنر و زنده ماندن تئاتر در شرایط سخت کنونی شد به گونه‌ای که این چراغ روز به روز پر فروغ تر می‌شود و بر همه ما لازم است که نگذاریم این چراغ خاموش شود.

محمد حسنی با تاکید بر اینکه در این مسیر باید با تمام توان از هنر و هنرمندان حمایت شود،‌ ادامه داد: تئاتر از جمله هنرهایی است که بیش از سایر هنرها می‌تواند با انسان ارتباط برقرار کند از این رو باید بهای بیشتری به آن داده شود.

وی با بیان اینکه باید استفاده از هنر در رشته‌ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: بهترین نوع استفاده از هنر استفاده خلاقانه هنرمندان از هنر است که خوشبختانه در شرایط کنونی خانواده و کارکنان ارتش با برپایی جشنواره تئاتر نقش بسزایی در حفظ، نوآوری و خلاقیت در جامعه هنری را ایفا کردند.

همچنین سرتیپ دوم «تقی خانی» معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم گفت: در سطح نیروهای مسلح تنها سازمانی هستیم که برگزاری مسابقات هنری را در شرایط سخت کرونایی تعطیل نکردیم و جشنواره دهم و یازدهم تئاتر را در شرایط کرونایی برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر ارتش، ۱۹ اثر منتخب از بین ۱۶۶ اثر در سه بخش خانواده، کارکنان پایور و وظیفه‌ها در زمینه های های حجاب، دفاع مقدس، شهدا، خانواده‌ها، فضای مجازی و...  ارسال شد که توسط داوران سرشناس جامعه هنری مورد ارزیابی قرار گرفت.

در پایان این مراسم  از نفرات برتر در زمینه های "پوستر و بروشور"، "موسیقی"، "طراحی لباس"، "طراحی صحنه"، "بازیگری مرد"، "بازیگری زن"، نویسندگی و کارگردانی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز