خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه واکسیناسیون عمومی سردفتران و دفتریاران استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۶۴۴

واکسیناسیون عمومی سردفتران و دفتریاران استان تهران از فردا چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه بدین شرح است:

با استعانت از خداوند متعال و با پیگیری مکرر برنامه واکسیناسیون عمومی همکاران استان تهران از فردا چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ با شرایط ذیل آغاز می‌گردد.

از آنجا که مجریان این طرح، نمایندگان و ناظرین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می‌باشند، لذا به منظور جلوگیری از بروز مشکلاتی که هماهنگی یا رفع آن در توان کانون نمی‌باشد، رعایت کلیه موارد ذیل از طرف همکاران الزامی است.

۱-ارائه کارت ملی و کارت شناسایی صادره از طرف کانون برای کلیه متقاضیان دریافت واکسن الزامی است.

۲-به دلیل تنظیم برنامه مشترک واکسیناسیون با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و محدودیت در تعداد واکسن‌های تخصیص داده شده به هر روز و در دسترس نبودن لیست همه افراد در سامانه، از پذیرش افراد خارج از روز‌های تعیین شده جلوگیری خواهد شد.

۳-ورود هر گونه وسیله نقلیه همکاران به کانون به دلیل استفاده از فضای حیاط امکان پذیر نمی‌باشد.

۴-به دلیل ثبت مشخصات افراد واکسینه شده در سامانه جامع وزارت بهداشت، همکارانی که قبلا به هر دلیل مبادرت به استفاده از واکسن نموده اند از تشریف فرمایی خودداری کنند.

۵-برنامه ریزی همکاران جهت حضور در ساعات پایانی اعلام شده هر روز، سبب معطلی، طولانی شدن فرآیند و تجمع خواهد شد.

۶-بر اساس نظر عوامل حراست مرکز بهداشت، درب‌های کانون از ۳۰ دقیقه قبل از اتمام ساعت‌هایی تعیین شده در هر روز بسته شده و از ورود کیه افراد بعد از ساعت مربوطه به کانون جلوگیری و هیچ مشخصاتی در سامانه وارد نخواهد شد.

۷-چنانچه نام همکاری در روز مقرر، از لیست مربوطه از قلم افتاده است، خواهشمند است مراتب را صرفا در همان روز از طریق پرتال کانون به واحد فناوری اعلام نموده تا با هماهنگی صورت گرفته در روز‌های بعدی از همکار دعوت به عمل آید.

۸-همکاران ذیل به دلیل عوارض خطرناک مربوطه از مراجعه به کانون جهت واکسیناسیون خودداری نمایند:

-اگر سابقه عکس العمل‌های آلرژیک شدید به هر یک از محتویات واکسن کرونا دارید.

-داشتن علائمی مانند تب، سرفه بدن درد، آبریزش بینی، کرونای مثبت

-در صورت ابتلا به کرونا، چهار هفته پس از بهبودی کامل و تست منفی، امکان تزریق واکسن وجود خواهد داشت.

۹-واکسیناسیون در سایر استان‌های کشور طبق هماهنگی کانون سردفتران و دفتریاران هر استان با دفاتر اسناد رسمی در آن استان خواهد شد.

۱۰-ترتیب انجام واکسیناسیون همکاران به شرح ذیل است:

-ارائه کارت ملی و کارت شناسایی در غرفه‌های لابی به پرسنل مربوطه و پس از کنترل مربوطه، دریافت کارت واکسن

-مراجعه به سالن اجتماعات طبقه سوم و انتظار جهت فراخوان شماره درج شده بر روی کارت واکسن

-پس از اعلام نوبت‌های درج شده بر روی کارت واکسیناسیون، مراجعه به حیاط مقابل امور مالی و انجام مراحل مربوط به واکسیناسیون

۱۱-به همراه داشتن کارت ملی و کارت واکسیناسیون در محل تزریق واکسن الزامی است.

۱۲-با توجه به توصیه‌های پزشکی مبنی بر نشستن ۱۰ الی ۱۵ دقیقه‌ای پس از تزریق، در محل حیاط کانون امکانات مختصری جهت استراحت کوتاه مدت همکاران بعد از تزریق در نظر گرفته شده است.

۱۳-به منظور انجام فرآیند بهتر امور، خواهشمند است نهایت همکاری را با تیم اجرایی به عمل آورده و بلافاصله پس از اتمام تزریق، نسبت به حضور در حیاط کانون اقدام نمایید.

۱۴-به درخواست حراست وزارت بهداشت مستقر در کانون، ورود افراد تحت هر عنوان در محل تزریق واکسن به استثناء دریافت کنندگان واکسن ممنوع می‌باشد.

۱۵-به منظور استحضار همکاران محترم از اسامی اعلام شده جهت دریافت واکسن خواهشمند است قبل از عزیمت به سمت کانون از وجود نام خود در لیست روز مربوطه اطمینان حاصل نموده و چنانچه نام شما در لیست روز مربوطه موجود نبود بر اساس بند ۷ این اطلاعیه اقدام نمایید.

کانون سردفتران و دفتریاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز