خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

شهیدان رجایی و باهنر، نمونه های واقعی ایثار جان برای ملت بودند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۴۶

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، مراسم‌های بزرگداشت و یادبودی به صورت محدود و با رعایت کامل دستورالعمل ها و نکات بهداشتی در تمامی استان های کشور برگزار می کند.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به به شرح زیر است:

هشتم شهریور ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، نمادی از حقانیت و مظلومیت نظام و سند دیگری بر شقاوت سازمان های تروریستی است که با ارتکاب شنیع ترین جنایات ضد بشری در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، بارها و بارها چهره سفاک و خونریز خود را در برابر این ملت ستمدیده نمایان ساخته اند.

انفجار دفتر نخست وزیری در ۸ شهریور ماه ۱۳۶۰ و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، از نقاط سیاه کارنامه ننگین سازمان منافقین  و حامیان بین المللی آنهاست که هرگز از حافظه تاریخی ملت ایران اسلامی پاک نگشت و منافقین کوردل در پاسخ این اقدامات جنایتکارانه خود با سیلی های محکم و قاطع ملت مواجه شدند.

شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد جواد باهنر، نخست وزیر از چهره های شاخص و انقلابی نظام بودند که در این روز به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، نمونه های بی بدیلی از ساده زیستی و تلاش صادقانه و ایثار جان در راه خدمتگزاری به ملت بودند و تا آخرین نفس، در این مسیر الهی حرکت کردند. بدون شک الگوسازی سبک زندگی و مدیریت شهیدان رجایی و باهنر برای تمام  مسئولان نظام و تحکیم وحدت میان ملت و دولت، قدمی بزرگ در نیل به آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) در احیای اسلام ناب محمدی(صل الله علیه و آله و سلم) خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن همدردی با خانواده های گرانقدر شهدای ترور و گرامیداشت یاد همۀ شهدای شهریور ماه، اعلام می دارد؛ ایران اسلامی در دهه های گذشته همواره یکی از قربانیان اصلی تروریسم در سطح منطقه و جهان بوده و تروریست های کوردل بارها با هدف قرار دادن مسئولان و دانشمندان این سرزمین کینه خود را از این ملت مقاوم و آزادی خواه نشان داده اند، لکن ملت مبارز و مستقل ایران اسلامی همچنان بر مقاومت در برابر استکبار جهانی و ایستادگی در برابر تروریسم بین الملل ادامه داده و در سالیان اخیر نیز با تقدیم شهیدان والا مقامی همچون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، همچنان در خط مقدم مبارزه با تروریسم ایستاده و به تبعیت از مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) طریق و مسلک شهیدان راه خدمت را ادامه خواهد داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در هشتم شهریور ماه، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر،  مراسم های بزرگداشت و یادبودی، به صورت محدود و با رعایت کامل دستورالعمل ها و نکات بهداشتی در تمامی استان های سراسر کشور برگزار می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز