خبرگزاری کار ایران

خضریان خبر داد؛

انتخاب اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران/ تقوی مجددا رئیس شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۹۱۷

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به برگزاری انتخاب اعضای هیات رئیسه مجمع برای اجلاسیه دوم دور یازدهم، گفت: سیدرضا تقوی بعنوان رئیس مجمع برای اجلاسی دوم انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، علی خضریان با اشاره به نتایج انتخابات اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران برای دومین اجلاسیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست مجمع نمایندگان استان تهران امروز (یکشنبه ۷ شهریورماه) گزارش عملکرد مجمع طی یکسال گذشته قرائت شد، همچنین انتخابات هیات رئیسه مجمع برای اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

خضریان ضمن اشاره به انتخاب وی به عنوان سخنگوی اجلاسیه دوم مجمع نمایندگان استان تهران، افزود: بر اساس نتایج آقایان سیدرضا تقوی و رضا تقی‌پور انوری به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع و آقایان سیدنظام‌الدین موسوی و حسن نوروزی به عنوان دبیران اول و دوم مجمع نمایندگان استان تهران برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب شدند.

وی یادآور شد: در مجمع نمایندگان با توجه به استقرار دولت سیزدهم بر همکاری و همدلی با دولت و دولت مردان جهت رفع مشکلات مردم استان تهران تاکید شد، به همین جهت قرار شد جلساتی را با وزرای دولت سیزدهم برگزار کنیم. در ادامه نشست امروز جهت پیگیری تخصصی موضوعات استان تهران، ۶ کمیته نیز تشکیل شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: کمیته‌های سیاسی- امنیتی و قضایی، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی- اجتماعی و علم و فناوری، صنایع و انرژی، عمران و امور شهری و روستایی و همچنین سلامت و محیط زیست در مجمع نمایندگان استان تهران تشکیل شد و هر کدام از نمایندگان استان در یک یا دو کمیته مربوطه عضو شدند تا مسائل و مشکلات مردم در سطح استان تخصصی‌تر پیگیری شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در پایان یادآور شد: با نظر رییس مجمع نمایندگان، امیرحسین باقرنژاد نیز همچنان به عنوان دبیر اجرای مجمع نمایندگان استان تهران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز