خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان هوشمند شاهد ارتقای چشمگیر سامانه‌های دفاعی کشور خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۰۳

رییس ستادکل نیروهای مسلح، برنامه جامع صنعت دفاعی را آماده و در جریان توصیف کرد و گفت: با هم‌افزایی که میان ستاد کل، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی با وزارت دفاع وجود دارد شاهد ارتقای چشمگیر سامانه‌های دفاعی کشور خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری روز یکشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه وزیران سابق و جدید وزارت دفاع در جمع خبرنگاران، گفت: وزارت دفاع در دوره‌های مختلف رو به پیشرفت و ارتقا بوده است. در چهارساله گذشته‌ هم سرتیپ امیر حاتمی تلاش فراوان و موثری انجام داد و پیشرفت‌های مناسبی در توان دفاعی کشور اتفاق افتاد.  

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در دوره جدید سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع دولت سیزدهم هم سابقه درخشانی در مسوولیت‌های مختلف نظامی و همچنین در ستاد کل داشتند که قطعاً این مسیر را با موفقیت پیش خواهد برد.

باقری تصریح کرد: برنامه جامع صنعت دفاعی آماده و در جریان است و با هم‌افزایی که میان ستاد کل، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی با وزارت دفاع وجود دارد با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های کشور و جوانان هوشمند کشور شاهد ارتقای چشمگیر سامانه‌های دفاعی کشور خواهیم بود.

وی عنوان کرد: همچنین در سایر ماموریت‌ها، وزارت دفاع رسیدگی به بازنشستگان و سایر ماموریت‌های دیگر رسیدگی می‌کند و آینده‌ای روشن را برای اینکه دوره موفقی را در وزارت دفاع طی خواهیم کرد می‌بینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز