خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار کاویانی:

مسابقات بین‌المللی جام دریا صحنه نمایش رقابت دوستانه برای به اشتراک‌گذاری دانش و تخصص است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۳۷۵

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه مسابقات بین المللی جام دریا صحنه نمایش رقابت دوستانه برای به اشتراک گذاری دانش و تخصص است،گفت: در دوره ای که استکبار به دنبال تفرقه افکنی است برگزاری مسابقاتی از این دست زمینه های تقویت صلح منطقه رافراهم می آورد.

 به گزارش ایلنا، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رقابت‌های بین المللی جام دریا در بندر انزلی اظهار کرد: کشورهای ساحلی حاشیه خزر به دلیل بهره مندی از موهبت الهی دریا و مرزهای زمینی مشترک، همسایه های بلا واسطه هستند.

وی افزود: همه ما به مانند همسایه و برادر  گرد هم آمده ایم تا با مشارکت و همکاری توان تخصصی مان را به نمایش بگذاریم.

امیر کاویانی با بیان اینکه دریا ظرفیت بزرگی برای نمایش مردانگی و جوانمردی و تقویت روابط دیپلماسی در سایه صلح و دوستی  است ادامه داد: در دوره ای که استکبار به دنبال تفرقه افکنی است برگزاری مسابقاتی از این دست زمینه های  تقویت صلح منطقه رافراهم می آورد.

جانشن نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه مسابقات جام دریا صحنه نمایش رقابت دوستانه برای به اشتراک گذاری دانش و تخصص بوده و امروزه در ساحل خزر دریادلانی از کشورهای بزگ و تاتیر گذار در منطقه گرد هم امده اند تا پیام  صلح را به نمایش بگذارند.

 امیر کاویانی با بیان اینکه روح صلح و دوستی در حاشیه خزر، سالیان متمادی وجود داشته است اضافه کرد: خزر از امروز شاهد تلاش مردانی است که حضورشان دردریا بیانگر امنیت پایدار در این منطقه مهم و حساس بوده و در بازگشت به کشورشان پیام امنیت و صلح را به وطن خود مخابره می کنند.

وی با بیان اینکه مداخله سایر کشور ها نتیجه ای جز نا امنی و آشوب به همراه ندارد تاکید کرد: با نمایش رقابتی سالم و دوستانه، علاوه بر افزایش تعاملات بین المللی شاهد انتقال  تجارب تخصصی و اشتراک گذاری آن بین نیروهای شرکت کننده  در این دوره از مسابقات خواهیم بود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز