خبرگزاری کار ایران

در جریان اخطار قانون اساسی مطرح شد؛

حدادی: رئیسی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها دستور بدهد/ قالیباف: با مشخص شدن ترکیب کابینه خلاء موجود حل و فصل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۲۸۳

نماینده البرز گفت: در ۸ سال، دولت تدبیر و امید انگیزه‌ای نداشت و این چند روز با افزایش قیمت مواجه بودیم. رای اعتماد دولت جدید را داریم بنابراین ایشان برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها دستور بدهد.

علی حدادی نماینده یازدهم، البرز، ساوجبلاغ و طالقان در اخطار قانون اساسی گفت: آزمون بزرگی را برای مجلس انقلابی را امروز بر عهده داریم. وزرای انقلابی و ارزشی با روحیه جهادی وظایف مهمی را بر عهده دارند.

وی خطاب به قالیباف یادآور شد: تشکر دارم از مدیریت شما که برای اولین بار جلسات مداوم در کمیسیون‌ها برگزار شد و وزرا حاضر شدند. در خصوص ماده ۲۰۴ باید بگویم موافقان و مخالفان دقت لازم را داشته باشند، امروز به عنوان روز تعیین‌کننده‌ای برای مجلس است.

نماینده البرز یادآور شد: لازم است به ماده ۱۳۵ اشاره کنم که هیات وزیران تا تعیین دولت جدید به وظایف خود ادامه می‌دهند اما امروز به هم ریختگی بازار و افزایش قیمت مردم را اذیت می‌کند. امروز انتظار از رئیسی این است که دستور قاطعی دهد.

وی ادامه داد: در ۸ سال، دولت تدبیر و امید انگیزه‌ای نداشت و این چند روز با افزایش قیمت مواجه بودیم. رای اعتماد دولت جدید را داریم بنابراین ایشان برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها دستور بدهد.

قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای دولت و مردم عزیز، ان‌شا‌الله امروز تا غروب نتیجه معلوم و خلاء موجود حل و فصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز