خبرگزاری کار ایران

محمدنژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو:

پاشنه آشیل دولت سیزدهم انرژی است/ مساله رمزارزها کنترل نشود مخرب خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۲۸۰

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: این گونه تلقی نشود که اعتماد مردم گرفته شده و فردا مملکت گل و بلبل خواهد شد و شما و کابینه روی خط قرمز آتشین قرار گرفته‌اید و پاشنه آشیل دولت شما انرژی خواهد بود و ما از سال گذشته این هشدار را دادیم و آثار بد آن را دیدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز محمدنژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو گفت: ای کاش فرصت می‌شد تا من به تک تک سوالات برادرم جناب حق وردی پاسخ می‌دادم اما باقی را خود آقای محرابیان خواهند گفت.  بحث تحصیلات و سوابق اجرایی را فرمودید که بخشی از تحصیلات مرتبط است که البته ما در حال انتخاب مدیر هستیم مدیری که داشته‌های سازمان خودش را بشناسد و براساس آن تصمیم بگیرد که در همه برنامه‌ها این مساله را دارند.

وی افزود: فرمودند به کلیات پرداخته شده و من می‌گویم کارنامه ایشان موید جزئیات این مساله است؛ طرح مهر ماندگار که ماندگار شد و ۱۳پروژه نیمه کاره نیروگاهی را ایشان رهبری و مدیریت کردند. حدود ۳۸ طرح سدسازی را ایشان با آورده ۱۲ میلیارد متر مکعب کار کردند. ۲۹ پروژه که ۱۲ به اتمام رسیده است.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: من تشکر می‌کنم از ریاست محترم جمهور که به برخی نمایندگان اعتماد کردند اما ظرفیت‌ها بیشتر بود و کاش بیشتر توجه می‌کردند.

وی ادامه داد: این گونه تلقی نشود که اعتماد مردم گرفته شده و فردا مملکت گل و بلبل خواهد شد و شما و کابینه روی خط قرمز آتشین قرار گرفته‌اید و پاشنه آشیل دولت شما انرژی خواهد بود و ما از سال گذشته این هشدار را دادیم و آثار بد آن را دیدیم. اگر امروز به فکر برق نباشیم مطمئنا در زمستان و  تابستان مشکل برق خواهیم داشت. همین امروز حدود ۳ میلیارد متر مکعب سوخت جایگزین برای نیروگاه‌های خود نیاز داریم. آقای محرابیان با دقت و ظرافت به این مساله توجه داشتند.

وی افزود: چند طرح اساسی ایشان آرزو و آمال است که همه ما می خواهیم خصوصا که ایران در حوزه آب  هاب انرژی منطقه شود. تمام کشورهای همسایه محتاج خدمات ما هستند که وزیر پیشنهادی به آن توجه کردند. نکته بعدی توجه به مساله رمزارزها است که اگر کنترل نشود مخرب خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز