خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس مطرح شد؛

رضایی: با عوامل اتفاقات زندان اوین برخورد شود/ قالیباف: کمیسیون اصل نود پیگیر موضوع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۱۶۴

یک نماینده مجلس خواستار برخورد با عوامل اتفاقات رخ داده در زندان اوین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت:  با توجه به حساسیت نمایندگان مجلس انقلابی به فساد درخصوص اموال و دارایی  وزیر پیشنهادی نفت فرصتی داده شود تا سخنان آقای دکتر نادران به طور کامل شنیده شود البته پاسخ‌ها هم شنیده شود.

نماینده  بوشهر با اشاره به تصاویر منتشر شده از زندان اوین اظهار داشت: فیلم هایی از زندان اوین در رسانه‌های بیگانه منتشر شده است که البته مایه تأسف است هم بابت اجحافی که در حق برخی از زندانیان صورت گرفته هم از بابت اینکه دستمایه‌ای برای حمله به دستگاه قضایی و کارکنان شریف آن شد حتماً باید با عوامل احتمالی اتفاق تخلف و جرم برخورد صورت گیرد.

وی تاکید کرد: اما خلاف چند ماموران نباید به پای بدنه که در برخورد با فساد  تلاش دارد، نوشته شود.

رضایی ادامه داد: بشخصه  از تعدادی از زندان‌ها چه در حوزه انتخابات و چه در تهران بازدید داشتم وضعیت زندان‌ها با آنچه که رسانه‌های اجاره‌ای سعودی و ملکه روایت می‌کنند، متفاوت است. کارکنان و  قضات شریف قوه قضاییه در سخت‌ترین شرایط فعالیت می‌کنند و از این رو آنها نیز به این بهانه مورد حمله قرار گیرند.

وی بیان کرد: ضمن قدردانی از دستور اخیر به رئیس قوه قضاییه و دادستان کل برای بررسی موضوع، با عوامل هرگونه خشونت و جرم برخورد قاطع صورت گیرد؛ چراکه از ویژگی نظام جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی این است که همیشه با فساد مبارزه شود و ما مشاهده کردیم چه در ماجرای طبری و چه دانشگاه آزاد چگونه با فساد برخورد شد.

محمدباقر قالیباف که ریاست مجلس را برعهده دارد در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون اصل نود با هماهنگی دادستانی کل این موضوع را دنبال می‌کند که اقدامات لازم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز