خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی فراهانی در تذکر شفاهی:

ادعای طراحی رد ۳ یا ۴ وزیر، موجب اختلاف‌افکنی بین دو قوه می‌شود/ نمایندگان مجلس عروسک خیمه شب‌بازی نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۵۳

نماینده قم در مجلس خطاب به احمدی بیغش گفت: آقای احمدی بیغش شما در صحبت‌هایتان وضعیت منافع ملی را در نظر داشته باشید. خواهش می‌کنم در گفت‌وگو‌ها و صحبت‌ها پشت تریبون مسائل وحدت و انسجام قوا را در نظر بگیرید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی در صحن علنی مجلس در تذکر ماده ۷۵، اظهار کرد: نسبت به بحثی که صبح مطرح شد باید بگویم که آنچه که امروز در حال اتفاق افتادن است، اعلام نظرات موافقان و مخالفان با وزرایی است که رئیس‌جمهور محترم به مجلس معرفی کرده است.

وی افزود: همکاران حق دارند براساس سوگندی که یاد کردند نسبت به وزرا نظر مخالف و موافق اعلام کنند اما اینکه نسبت سوئی به رئیس مجلس و نمایندگان محترم اعلام شود، این بی‌انصافی است. می‌دانید که جلسات زیادی در مجلس برگزار می‌شود. پس از اینکه همکاران از جلسات رسمی فارغ می‌شوند، تا پاسی از شب با وزرای پیشنهادی جلسه دارند و صلاحیت آنها را بررسی می‌کنند تا به حجت شرعی برسند اما اینکه عزیزی اینجا مطرح کند که رئیس قوه مقننه در حال طراحی برای رد سه یا چهار وزیر است، موجب اختلاف‌افکنی بین دو قوه می‌شود و آدرس غلط دادن است و دودش به چشم مردم می‌رود.

نماینده قم در مجلس بیان کرد: تلاش مجلس این است که هرچه سریع‌تر به نمایندگان رأی اعتماد داده شود؛ مردم گرفتارند و مشکلات اقتصادی دارند. امروز رسانه‌های دنیا و مردم می‌بینند که عملکرد ما چگونه است. مگر نمایندگان عروسک خیمه شب‌بازی هستند که اینگونه می‌گویید؟

وی ادامه داد: اگر خدایی نکرده این پیام به دولت برسد که رئیس مجلس در حال طراحی است، باعث اختلاف رؤسای دو قوه می‌شود این درست نیست و ما این اظهارات را محکوم می‌کنیم. البته نسبت به آقای احمدی بیغش من قبلاً یک ۷۵ طلبکار بودم. آقای احمدی بیغش شما در صحبت‌هایتان وضعیت منافع ملی را در نظر داشته باشید. خواهش می‌کنم در گفت‌وگو‌ها و صحبت‌ها پشت تریبون مسائل وحدت و انسجام قوا را در نظر بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز