خبرگزاری کار ایران

زنگنه در اخطار قانون اساسی:

رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور علت وارد نکردن واکسن را به رهبری نسبت می‌دهند/ باید برای افکار عمومی بیشتر توضیح داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۵۹۲

نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب نه تنها بر عدم واردات تاکیدی نداشتند بلکه ضمن حمایت از واکسن داخلی بر حفظ نیاز مردم تاکید کرده و سال گذشته مبلغ یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی را به این مساله اختصاص دادند که بیش از ۹۰ درصد این میزان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن زنگنه در اخطار قانون اساسی گفت: اخطار من اصل ۱۱۰ قانون اساسی است؛ اخیرا در برخی رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور و در داخل هم به جهت افزایش آمار فوتی‌های کرونا، علت را وارد نکردن واکسن می‌دانند و به رهبری نسبت می‌دهند . 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب نه تنها بر عدم واردات تاکیدی نداشتند بلکه ضمن حمایت از واکسن داخلی بر حفظ نیاز مردم تاکید کرده و سال گذشته مبلغ یک میلیارد یورو را از صندوق توسعه ملی را به این مساله اختصاص دادند که بیش از ۹۰ درصد این میزان تخصیص یافته است.

زنگنه افزود: در بودجه ۱۴۰۰ نیز ۲۵ هزار میلیارد برای تامین نیازهای حوزه درمان تخصیص پیدا کرده و ۱۸۰۰ میلیارد به علاوه ۱۵۰ میلیون یورو برای تامین واکسن در اختیار بانک مرکزی است.

نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت هر دوز واکسن نشان می‌دهد که امروز باید ۱۰۰ میلیون دوز واکسن وارد می‌کردیم که دولت دوازدهم در کل یک بیستم این را وارد کرده؛ پس کسانی باید پاسخگو باشند که بودجه طرح شهید سلیمانی را محدود کرده و ایمنی گله‌ای را پیشنهاد می‌دادند. چیزی در حال تبلیغ است و می‌خواهم برای افکار عمومی بیشتر توضیح داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز