خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پزشکان با صلابت و تعصب در کنار هموطنان ایستادند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۳۳۷

فرمانده نیروی پدافند هوایی در پیامی ضمن تبریک روز پزشک تاکید کرد: آنها برای نجات همنوعان از جان گذشتند و با صلابت، تعصب و اقتدار روز افزون در کنار هموطنان ایستادند.

به گزارش ایلنا، در متن امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد به مناسبت روز پزشک آمده است: روز پزشک، فرصتی برای تجلیل از اسطوره هایی است که جانانه همچون جهاد اصغر از حریم سلامت مردم عزیز این سرزمین، پاسداری کردند؛ آنان‌که برای نجات هم‌نوعان از جان گذشتند و با صلابت، تعصب و اقتدار روز افزون در کنار هموطنان عزیزمان ایستادند. 

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از کارکنان غیور نیروی پدافند هوایی ارتش با تبریک این روز به همه ی مدافعان سلامت در کشور و بویژه نیروی پدافند هوایی، در برابر جان فشانی، دلسوزی، فداکاری و مسئولیت پذیری پزشکان و تمام ارکان نظام سربلند سلامت ایران، سر فرود می‌آوریم و قطعا حافظه تاریخی ملت، این فداکاری‌ها را در تراز جانبازی‌های رزمندگان وطن قرار خواهد داد.

وی در این پیام تاکید کرد:  ایران عزیز تا همیشه به فرزندانی این‌چنین که حافظان سلامت و آورنده بخش بزرگی از امنیت روانی جامعه هستند خواهد بالید که تاریخ‌ساز بوده‌اند و گره‌گشا.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز