خبرگزاری کار ایران

در تذکر شفاهی مطرح شد؛

توضیحات عنابستانی درباره حواشی مربوط به تقسیم وقت با احمدی بیغش/ دندان اسب پیش‌کشی را نمی‌شمارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۱۸۳

نماینده سبزوار در مجلس، گفت: در زمان صحبت کردن امکان تنظیم دقیق دقیقه و ثانیه ممکن نیست لذا ۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه از وقت روز گذشته من برای اقای احمدی بیغش باقی ماند. متاسفانه علیرغم این که دندان اسب پیش کشی را نمی‌شمارند ایشان درباره من حرف‌هایی را گفتند که درست نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز ۱ شهریور مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی طی سخنانی گفت: روز گذشته نکته‌ای توسط همکارم آقای احمدی بیغش گفته شد و ما را متهم به بدعهدی کردند. همکاران عزیز این مساله را در جریان هستند و من خدمت مردم عزیز عرض می‌کنم که برای هر وزیر دو موافق و دو مخالف صحبت می‌کنند.

وی ادامه داد: برای وزیر امور خارجه اسم بنده به عنوان مخالف از قرعه در آمد، آقای احمدی بیغش آمدند و اول خواستند که همه وقت را به ایشان بدهم که من گفتم خودم هم ثبت‌نام کردم و برای مخالفت با ایشان حرف دارم. گفتند ۱۰ دقیقه را بده و من گفتم ببینم چه می‌شود، در پایان کتباً نوشتم و ۵ دقیقه از وقتم را به ایشان دادم.

عنابستانی همچنین اظهار داشت: خب در زمان صحبت کردن امکان تنظیم دقیق دقیقه و ثانیه ممکن نیست لذا ۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه از وقت برای ایشان باقی ماند. متاسفانه علیرغم این که دندان اسب پیش‌کشی را نمی‌شمارند ایشان درباره من حرف‌هایی را گفتند که درست نبود.

وی افزود: همچنین بخش خبری ۲۰ و ۳۰ هم این را پخش کرد و به جای عمق بخشی به حواشی دامن زد در حالی که این حق من بود و من لطف کردم و این وقت را به ایشان دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز