خبرگزاری کار ایران

عسکری در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان:

عین‌اللهی و دوستانش نامه امضا کردند که «واکسن وارد نکنید»/ امروز می‌گویند هرکجا واکسن بدهد وارد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۹۷۱

نماینده داراب در مجلس، گفت: تناقضات را نگاه کنید! ایشان و دوستان‌شان امضا کردند که واکسن وارد نکنید اما امروز می‌گویند هرجا به ما واکسن بدهد وارد می‌کنیم. ما از آقای رئیسی انتظار کابینه قوی داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد عسکری نماینده داراب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ۱ شهریور مجلس طی سخنانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سخنانی گفت: نمایندگان عزیز انتخاب همه وزرا مهم است اما انتخاب وزیر بهداشت و درمان حیاتی است؛ چرا که با جان مردم نمی‌توان با تساهل برخورد کرد.

وی افزود: دوستان عزیز ما یک وزیر معمولی برای شرایط عادی نمی‌خواهیم؛ امروز مساله اول کشور کرونا است و وزارت بهداشت هر تصمیمی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته می‌شود، نقش آفرین است و تصمیم‌سازی می‌کند. حتی در برخی موارد به طور مستقل عمل می‌کند؛ برخی اختیارات فراتر از قانون اساسی است و اعتبارات ویژه به این وزارتخانه اعطا شده است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در ادامه بیان کرد: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی مانند گذشته تقلید از سازمان بهداشت جهانی است با آن همه کشته‌هایی که در کارآزمایی بالینی داشتیم، دیده می‌شود. اکنون وزارت بهداشت اعلام می‌کند ۵ هزار میلیارد برای رمدسیور هزینه کردیم اما اکنون اثربخشی آن زیرسوال است.

وی ادامه داد: شما تناقضات را نگاه کنید! ایشان و دوستان‌شان امضا کردند که واکسن وارد نکنید اما امروز می‌گویند هرجا به ما واکسن بدهد وارد می‌کنیم. ما از آقای رئیسی انتظار کابینه قوی داریم.

عسکری در بخش پایان تصریح کرد: عزیزان بدانید وزارت بهداشت وزارت سلامت است نه وزرات پزشکان. امروز در برخی حوزه‌ها گعده‌های رانت و مافیا تشکیل شده است اگر دولت قوی و دولت آقای رئیسی نمی‌تواند جلوی برخی را بگیرد چه کسی قرار است بگیرد؟ از سوی دیگر بخش اعظمی از سوابق ایشان در حوزه آموزش است، ما برای این حوزه سوابق قوی و جدی می‌خواهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز