خبرگزاری کار ایران

ایزدخواه در گفت‌وگو با ایلنا:

گزینه‌های پیشنهادی ۶ وزارتخانه زیر سوال هستند/ نیازمند کابینه قوی‌تری بودیم/ از زنان در سطح معاونت استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۹۲۶

نماینده مردم تهران با بیان اینکه وزرای پیشنهادی چند وزارتخانه زیر سوال هستند و گزینه‌های پیشنهادی علوم، بهداشت و ورزش می‌توانستند قوی‌تر باشند، گفت: می‌توان در سطح معاونان وزرا از نیروهای خانم بیشتر استفاده کرد.

روح‌اله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس در مورد کابینه پیشنهادی دولت رئیسی اظهار داشت: از کلیت کابینه حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد قابل قبول است اما وزاری پیشنهادی پنج یا شش وزارتخانه زیر سوال هستند که تخصص یا جدیت لازم برای ایجاد تحول در آن حوزه را ندارند. 

وی افزود: از نظر ما برای وزارتخانه‌های بهداشت، علوم و ورزش جوانان می‌توانست نیروهای قوی‌تری گذاشته شود. در مجموع نیروهایی که معرفی شده‌اند، نیروهای بدی نیستند اما نکته این است که کشور در آستانه تحول جدی است به طوریکه باید گذشته، آفات و کارهای نکرده را جبران کنیم که نیازمند کابینه‌ای قوی‌تر و مشرف به وضعیت کشور هستیم. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن درباره اینکه آیا این کابینه ادامه کابینه احمدی‌نژاد است، تصریح کرد: نه برنامه آقای رئیسی برنامه آقای احمدی‌نژاد است و نه لزوماً چهره‌های مشترک به معنای این است که کابینه همان کابینه است. 

وی همچنین درباره قربانی شدن تخصص‌گرایی ذیل جوانگرایی با بیان اینکه اتفاقا نیروهای جوان کابینه در تیم اقتصادی که به صورت جدی آن‌ها را رصد و پایش کرده‌ایم، گفت: این افر هم جوان و هم کار آزموده هستند و در حوزه‌های تخصصی خود اشراف کامل به مسائل دارند. 

ایزدخواه درباره تک جنسیتی بودن کابینه نیز خاطرنشان کرد: می‌توان در سطح معاونین وزرا از نیروهای خانم بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام/
کیانوش درویشی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز