خبرگزاری کار ایران

گلرو در موافقت با وزیر پیشنهادی امور خارجه:

رژیم صهیونیستی نگران انتخاب «امیرعبداللهیان» به عنوان وزیر امور خارجه است/ امیرعبداللهیان دیپلماتی توانمند، انقلابی، کارآزموده‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۳۲

نماینده مردم سمنان گفت: در چند روزی که امیرعبداللهیان به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه معرفی شده است، رسانه‌های ضدانقلاب و صهیونیستی از این انتخاب نگرانی دارند.

به گزارش ایلنا، عباس گلرو در موافقت با وزیر پیشنهادی امور خارجه، اظهار کرد: در چند روزی که امیرعبداللهیان به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه معرفی شده است، رسانه‌های ضدانقلاب و صهیونیستی از این انتخاب نگرانی دارند و آنها امیرعبداللهیان را تهدیدی علیه رژیم صهیونیستی می‌دانند.

نماینده سمنان در مجلس گفت: محور مقاومت از معرفی امیرعبداللهیان به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه استقبال کرده است. او دیپلماتی توانمند، انقلابی و کارآزموده‌ای است. او در بسیاری از مذاکرات منطقه‌ای حاذق بوده است.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: البته کشورهای منطقه، همسایگان و محور مقاومت استقبال ویژه ای از انتخاب امیرعبدالهیان به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت امور خارجه کردند.

گلرو تصریح کرد: امیرعبدالهیان فردی شایسته و دیپلماتی توانمند است و بنده در بسیاری از مذاکرات که همراه وی بودم، هنر و ظرافت دیپلماتیک امیرعبدالهیان را شاهد بودم.

وی افزود: امیرعبدالهیان مشاور امین حاج قاسم سلیمانی بود و تأکید دارد که ما باید همکاری‌های منطقه‌ای خود را تقویت کنیم.

نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: امروز همه به اجماع رسیدیم که در حوزه روابط خارجی و به ویژه در حوزه همسایگی ما چالش های جدی وجود دارد و ما باید فردی را به عنوان وزیر امور خارجه انتخاب کنیم که توانایی حل این چالش ها را داشته باشد.

گلرو خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی باعث هرج و مرج به ویژه در منطقه شده است و امیرعبدالهیان فردی بود که طرح رفراندوم در سرزمین های اشغالی را تدوین کرد که این طرح به عنوان سند رسمی در شورای امنیت به ثبت رسیده است.

وی گفت: مداخلات خارجی و حضور نظامی آمریکا در منطقه از جمله چالش هایی است که حتماً باید مرتفع شود و وزیر امور خارجه باید در درجه اول مرد میدان باشد تا بتواند این چالش‌ها را حل کند و انتظار ما از امیرعبدالهیان این است که در صورت کسب رأی اعتماد منافع ملت را در منطقه و دنیا، تأمین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز