خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۱۲

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی نوشت: اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور روز یکشنبه در پیامی  ۳۱ مرداد با تبریک روز صنعت دفاعی کشور را به دانشمندان، فرهیختگان، مهندسین، متخصصین و کارکنان پرتلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک، نوشت: دست و بازوی توانمند آنان را می‌بوسم.

رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است،  اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست،  برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است.

آقاجانپور تصریح کرد: باید قوی بشویم تا دشمن تهدید نکند و نظام سلطه خواسته‌های نامشروع خود را به ما تحمیل نکند.

وی عنوان کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهد در اجرای اوامر ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز،  راه اقتدار را با قوت پیش خواهد برد، قدرت دفاعی و نظامی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و چانه زنی نیست.

رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: سلام و درود خدا بر هزار شهید صنعت دفاعی کشور بویژه شهیدان چمران، نامجو، فکوری و دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده که در مسیر ارتقاء اقتدار دفاعی و نظامی کشور جان خود را فدای جانان کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز