خبرگزاری کار ایران

یوسفی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات:

جوان بودن به تنهایی برای مجلس موضوعیت ندارد/ وزیر پیشنهادی شجاعت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۴۲۴

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در عین حال که افتخار می‌کنیم جوان‌ها در کنار کابینه هستند اما تنها جوان بودن برای مجلس موضوعیت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی یوسفی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ابتدا یک مقدمه می‌گویم و بعد از وزیر پیشنهادی دفاع می‌کنم؛ کابینه توانمند یا آنچه رهبر انقلاب با عنوان کابینه جوان، مومن و انقلابی عنوان کردند یعنی کارآمدترین فرد و متخصص‌ترین فرد : با ارائه برنامه و با ارائه کارنامه مشکلات مردم را حل کند.

وی ادامه داد: در عین حال که افتخار می‌کنیم جوان‌ها در کنار کابینه هستند اما تنها جوان بودن برای مجلس موضوعیت ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه رشته تخصصی ایشان در حوزه زیرساخت است که باید در این حوزه کار شود. در حوزه نرم افزار و مدیریت منابع و حکمرانی در فضای مجازی که امروز بیشتر جریانات و تصمیم‌گیری‌ها و معشیت مردم به فضای مجازی گره خورده و الان باید کسی بیاید که در حوزه نرم افزاری تحول ایجاد کند که در ایجاد مرکز دیجیتال در قوه قضائیه، بحث مالکیت معنوی نشان می‌دهد کسی است که شهامت دارد و اینکه در دستگاه قضایی کسی می‌خواست ببیند پرونده دارد باید بصورت حضوری ساعت‌ها در صف می‌ایستاد.  

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که برای رای آوری وزرای پیشنهادی اعلام کردیم قطعا ساماندهی نیروهای شرکتی و آن‌هایی است که در پرداخت حقوق و دستمزد که با وزرات در ارتباط هستند که وزرا باید برنامه مشخص داشته باشند.

وی افزود: من به برخی برنامه‌های ایشان اشاره می‌کنم که حکمرانی دیجیتال و تعاملات بین‌المللی است و ایجاد پهنای باند و هاب شدن منطقه که می‌تواند برای ما بازار جدید ایجاد کند. شبکه ملی اطلاعات که دولت هوشمند باید ۴۰ درصد مراجعات به وزارت خانه‌ها در چهارچوب شبکه ملی اطلاعات صورت بگیرد.

وی ادامه داد:  ما نماینده مردم هستیم و اقتصاد مردم در فضای مجازی برای ما مهم است. ما پیگیر این هستیم که ساماندهی صورت بگیرد و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان همه با توسعه امکان‌پذیر نیست و این با حمایت از جوانان است. در حوزه روستایی کسی اشاره نکرد که ما ۳ و نیم میلیون دانش آموز در روستاها داریم و با توجه به وضعیت کرونا این دانش آموزان را نادیده گرفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز