خبرگزاری کار ایران

نظری خانقاه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات؛:

زارع‌پور فاقد روحیه شفافیت است/ وزیر پیشنهادی هنوز عضو شبکه‌های اجتماعی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۴۱۹

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات با اشاره به اینکه ایشان در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارند، تاکید کرد که ایشان امکان مدیریت وزارت ارتباطات را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید غنی نظری خانقاه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از ریاست دولت به خاطر نادیده گرفتن جمعیت ۳۰ میلیونی آذری زبان‌ها در کابینه خود گله‌مند هستم، گفت: بنده به عنوان مخالف با آقای زارع‌پور هستم و دلیل عمده مخالفتم فقدان روحیه شفافیت در ایشان است. 

وی افزود: ایشان در یک کمیسیون می‌گوید با طرح مصونیت فضای مجازی مخالف است و در کمیسیون فرهنگی که عمده اعضای آن طراحان این طرح هستند با قاطعیت تمام می‌گوید موافق است؛ همچنین سابقه ایشان نیز در این وزارتخانه پر پول و گسترده و وزارتخانه‌ای که که در تمام ایران شعبه دارد، مناسب نیست. ایشان مسئول آی‌تی قوه قضاییه بودند، اما حضور در وزارتخانه‌ای که دارای افراد با نگرش‌های متعدد هستند برای ایشان مشکل است. 

نماینده خلخال با بیان اینکه آقای زارع‌پور جوان و نخبه هستند، تصریح کرد: اما نخبگی و جوانی تجربه لازم را می‌خواهد که در ایشان وجود ندارد. همچنین ایشان هنوز در شبکه‌های مجازی کشور و خارجی عضو نیستند که دلیل آن یا این است که با موبایل خودشان حضور ندارند یا اصلا اعتقادی به این پلتفرم‌ها ندارند؛ ما اکنون با مخابرات روستایی روبرو هستیم نه کسی برای آن‌ها ارزش قائل است و نه می‌دانند تکلیفشان چیست. لذا مخالفت ما با برنامه‌های ایشان است و پیش‌بینی می‌کنیم با این وضعیت که ایشان دارد نمی‌تواند این وزارتخانه را مدیریت کنند. 

وی با بیان اینکه امروز گسترش ارتباطات به حدی شده که سیستم آی‌تی به آی سی تی تبدیل شده است، گفت: این امکان را برای مدیریت ایشان نمی‌بینم. واقعیت این است که ایشان هنوز با چالش‌های اساسی حوزه ارتباطات و فناوری روبرو نشده‌اند و اعتقادی هم در درون سازمان‌های مختلف برای همکاری با ایشان وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز