خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار سیاری روز صنعت دفاعی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۱۹۷

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی به امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،‌ روز صنعت دفاعی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است:

همرزم ارجمند؛ امیر سرتیپ ستاد امیر حاتمی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران،

سلام علیکم؛

فرارسیدن ۳۱ مرداد ماه روز صنعت دفاعی را به جناب عالی، مسئولان و آحاد کارکنان پرتلاش و ولایتمدار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سایر فعالان عرصه صنعت دفاعی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بدون تردید پیشرفت صنعت و توان دفاعی کشور با قطع هر نوع وابستگی و با استقلال کامل مرهون مجاهدت و تلاش بی وقفه جوانان متخصص و متعهد این مرز و بوم است که با تاسی از فرهنگ متعالی اسلام و آموزه های مکتب  عاشورا و با تکیه براصل "ما می توانیم" و با خودباوری موجبات خودکفایی کشورمان را دستیابی به قله های رفیع دانش، پیشرفت و فن آوری ها و سامانه های دفاعی به روز و در تراز مقتضیات مقابله با تهدیدات فراروی انقلاب و نظام اسلامی فراهم نموده و توانسته به قدرت بازدارنده در تراز نظام تبدیل و به نقطه مطلوب و اثرگذار در معادلات نظامی و سیاسی در سطح منطقه و فرامنطقه دست یابد.

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه صنعت دفاعی کشور، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل عنایات و توجهات  حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)مسئلت می نمایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب الله سیاری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز