خبرگزاری کار ایران

سلیمی در موافقت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت:

با توجه به شرایط ویژه کشور، دولت باید سریع تشکیل شود/ دوستانی که انتخاب شدند باید قدرت گرفتن تصمیم‌های سخت را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۰۴۹

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که حضرت آقا فرمودند که با سرعت دولت تشکیل شود و با توجه به شرایط ویژه امروز کشور، باید دولت سریع تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سلیمی در صحن علنی مجلس در موافقت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت،‌ اظهار کرد: همه دوستان می‌دانند که ما متأثر از حلقه بسته در مدیریت کشور بودیم که این حلقه بسته باید شکسته شود. در حوزه جوانگرایی یک واهمه‌ای بود که خوشبختانه کابینه آقای رئیسی جوان‌تر از دولت قبلی است. 

وی به فساد ستیزی دولت اشاره کرد و افزود: دوستانی که انتخاب شدند باید قدرت گرفتن تصمیم‌های سخت را داشته باشند. در خصوص خط مشی کلی اصول حاکم بر رویکرد کابینه نیز به نظر می‌رسد که ایراد جدی وجود نداشت ما بین برنامه‌ها و اصول کلی و خط مشی کلی باید تفاوت قائل شویم. در برنامه‌های دولت در این خصوص حدود سی اصل کلی وجود داشت که اینها قابل تقدیر است.

نماینده محلات در مجلس بیان کرد: درباره بحث تبدیل وضعیت نیروهای شاغل، معضلات محیط زیست و مسائل بانک‌های خصوصی و نظارت بر آنها باید گفت که اتفاقاً بعضی از این خلأها به صورت جدی مورد تأکید قرار گرفته است به عنوان مثال من در برنامه‌های آقای ساداتی نژاد دیدم که به صورت جدی به محیط زیست پرداخته‌اند بنابراین این خلأ‌ها قابل ترمیم و غنی سازی است.

سلیمی اضافه کرد: درست است که بعضی از امور فراوزارتخانه‌ای است اما در خصوص این امور وزارتخانه‌ای آقای رئیسی توضیحات کاملی را مطرح کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط کشور شرایطی نیست که ما معطل شویم یعنی در این حوزه نباید معطل شویم و حضرت آقا نیز فرمودند که با سرعت دولت تشکیل شود. این وزرا اگر از این برنامه‌ها تخطی کنندبا آنها تعارف نداریم بنابراین با توجه به شرایط ویژه امروز کشور، باید دولت سریع تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز