خبرگزاری کار ایران

مولوی در موافقت با کلیات برنامه‌ پیشنهادی دولت:

افراد معرفی شده متخصص و باتجربه هستند/ استاندار خوزستان باید معاون رئیس‌جمهور شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۰۲۲

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی کابینه همیشه اینگونه است که یک عده رای نیاورند اما کابینه با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد. افراد معرفی شده متخصص و باتجربه هستند. کمترین نفر ۴۰ سال و بیشترین نفر ۶۰ساله است و نسبت به کابینه‌‎های دیگر جوان‌تر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد مولوی نماینده موافق کلیات برنامه‌های پیشنهادی دولت گفت: در ابتدا تشکر می‌کنم از هیات رئیسه بخصوص آقای قالیباف که با کار ابتکاری توانستند در نشست‌هایی با وزرای پیشنهادی برنامه‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم. از آقای رئیسی برای انتصاب آقای مخبر صمیمانه تقدیر می‌کنم. با مطالعه کارنامه وزرای پیشنهادی به این نتیجه می‌رسیم که آقای رئیس جمهور در جمع بندی این کابینه و در شناسایی، فرآیند و نتیجه گیری تلاش کردند. دولت گذشته وضعیت را به نحوی تحویل آقای رئیسی داد که افزایش قیمت‌ها، نرخ بیکاری و تورم و شرایط بد آب آشامیدنی، اوضاع گسترش کرونا و تحریم‌های ظالمانه و معیشت مردم بود.

وی افزود: در برنامه اعلامی در کابینه دو رویکرد اساسی را ایشان دنبال کردند. همکار مخالف گفتند در برنامه ورود نکردند و در بخش فساد ستیزی ورود نکردند اما می‌گویم دو حوزه اساسی که دنبال می‌کنند معیشت مردم است که در اکثر برنامه ها دیده می شد و بعدی تقویت سرمایه و اعتماد اجتماعی است، چیزی که‌ آقای رئیسی دنبال می‌کند بازگشت سرمایه اجتماعی است.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی کابینه همیشه اینگونه است که یک عده رای نیاورند اما کابینه با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد. افراد معرفی شده متخصص و باتجربه هستند. کمترین نفر ۴۰ سال و بیشترین نفر ۶۰ساله است و نسبت به کابینه‌‎های دیگر جوان‌تر است. علاوه بر جوان گرایی، کارآمدی، فساد ستیزی و روحیه انقلابی و هماهنگی و مردمی بودن در سوابق همه عزیزان است. پژوهش محوری، گره گشایی و امید آفرینی از دیگر شاخصه‌ها است.

وی ادامه داد: معاونت محترم مجلس کار شایسته‌ای انجام داد و با شرح وظایف وزارت خانه ها و با اسناد بالادستی مقایسه کرد که اکثر وزرای محترم همه میانگین بالا را گرفتند. رویکرد برنامه ریزی متناسب با فرهنگ و نیاز مردم است. این بخشی از ویژگی‌های کابینه محترم است. در مطالب آقای رئیسی اشاره کردند که از دخالت در بازار به نظارت بر بازار رویکرد تغییر خواهد کرد و این کابینه انشاالله با مردمی و انقلابی بودنش موجب پیشرفت خواهد شد.

وی افزود: نوک پیکان تولید کارگران عزیز هستند، اولویت ساماندهی کارگران و رتبه بندی معلمان را که سال‌ها منتظر هستند. برای خوزستان عزیز لایروبی اروند نیاز کشور است و ساماندهی مناطق آزاد نیاز کشور است. خوزستان یکپارچه و منسجم است. شمال خوزستان در گذشته خواستند استان شود مردم راضی نبودند. خیلی تلاش کردند که مردم شریف ایران ثابت کردند جنوبی هم نمی‌خواهند استان شود، خوزستان یکپارچه و یکدست است . خوزستان باید استان ویژه و استاندار خوزستان معاون جنابعالی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز