خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

رئیس دفتر رئیس جمهور انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۴۲۵

رئیس دفتر رئیس جمهور با ارسال پیامی انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا، ابراز امیدواری کرد که بیش از پیش شاهد تقویت توان دفاعی و بازدارندگی کشور درمقابل هرگونه توطئه و تهدید سلطه گران جهانی باشیم.

متن پیام اسماعیلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر دریادار جناب آقای شهرام ایرانی

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظلّه العالی و فرماندهی کل قوا به سمت «فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» را که نشان از تعهد، دانش و تجارب ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف نظامی و دفاعی دارد، صمیمانه تبریک می‌گویم.

امیدواریم با تدابیر جنابعالی، بیش از ‌پیش شاهد تقویت توان دفاعی و بازدارندگی کشور، اقتدار و صلابت افتخارآفرینان ارتش جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران در مقابل هرگونه توطئه و تهدید سلطه‌گران جهانی باشیم.

سلامتی و توفیق روزافزونتان را در انجام منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

غلامحسین اسماعیلی

رئیس دفتر رئیس جمهور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز