خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیر زندان شیراز با زندانیان با هدف رفع مشکلات حقوقی و قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۳۳

دیدار شبانه مدیر زندان مرکزی شیراز به همراه معاونین به صورت چهره به چهره با زندانیان با هدف بررسی مشکلات آنان صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، روح الله رضایی دانا از ملاقات زندانیان زندان مرکزی شیراز با هدف بررسی مشکلات آنان خبر داد و گفت: زندان محلی برای عبرت گرفتن از اشتباهات و تفکر سازنده برای اصلاح روح و جسم و بازگشت سعادت مندانه به جامعه است. اگر به هر دلیل مددجو  مدتی در زندان به سر می برد با توکل به خداوند باری تعالی و استفاده از امکانات فرهنگی، آموزشی نسبت به تزکیه نفس اقدام کند تا در آینده بتوانید با فراگیری علوم و حرفه، و بالا رفتن آگاهی عمومی و اجتماعی راه درست را برای زندگی مشخص کند.

 

مدیر زندان مرکزی شیراز با بیان اینکه تمام دغدغه مان اصلاح زندانیان است افزود: سیاست سازمان زندان ها ، پرهیز از فعالیت نمایشی و سطحی و توجه جدی به اصلاح زندانیان برای بازگشت به جامعه است.

در حاشیه این بازدید، مدیر زندان مرکزی شیراز در جریان مشکلات، صحبت‌ها، نظرات، پیشنهادات زندانیان قرار گرفت و دستورات لازم جهت پیگیری صادر کرد.

شایان ذکر است بازدید شبانه از زندان‌ها و ملاقات با زندانیان با هدف بررسی مشکلات آنان در طول ماه با حضور همه رؤسای زندان‌ها انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز