خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح شد؛

از بررسی مدیریت فضای مجازی و موتور جستجوی ملی تا توزیع عادلانه امکانات پزشکی با حضور زارع‌پور و عین‌اللهی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۷۸۱

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی پرداخت.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی زنده تلویزیونی در حاشیه نشست کمیسیون تخصصی متبوع خود برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی گفت: کمیسیون اقتصاد مجلس امروز میزبان وزرای پیشنهادی ارتباطات و بهداشت در نوبت صبح بود.

مرحبا ادامه داد: عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، اقتصاد سلامت، توزیع عادلانه تجهیزات و امکانات پزشکی و به کارگیری پزشکان متخصص در نقاط مختلف کشور و همچنین تقویت امکانات پزشکی در مناطق محروم را از جمله برنامه‌های خود دانست.

سخنگوی کمیسیون اقتصاد مجلس اظهار کرد: بحث مهمی که مطرح بود کرونا و شیوه مدیریت آن بود. متاسفانه هر روز تعداد زیادی از هموطنان مان را از دست می‌دهیم و موضوع واکسیناسیون مردم به عنوان دغدغه‌ وزیر پیشنهادی و نمایندگان مطرح بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: امیدواریم در آغاز دولت جدید با روش‌های بهتری نسبت به کرونا عمل کنیم تا مردم زحمت کم تری را متحمل شوند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: استفاده از پزشکان متخصص و آموزش پزشکان بر مبنای اصل عدالت آموزشی از جمله مسائل دیگری بود که در صحبت‌های نمایندگان مطرح بود.

مرحبا در پایان تاکید کرد: زارع پور وزیر پیشنهاد‌ی ارتباطات هم برنامه ها، سوابق علمی و برنامه‌های خود را ارائه کرد و نمایندگان هم در خصوص گسترش تکنولوژی‌های ارتباطی در نقاط مختلف کشور، استفاده از اینترنت با پهنای باند بهتر، مدیریت فضای مجازی و موتور جستجوی ملی صحبت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز