خبرگزاری کار ایران

سرتیپ نصیرزاده از وحید هاشمیان تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۴۶۵

وحید هاشمیان بازیکن اسبق تیم ملی ایران و برادر خلبان شهید اصغر هاشمیان با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، وحید هاشمیان در این دیدار ضمن تشکر از امیر سرتیپ نصیرزاده برای تجلیل این نیرو از مقام شامخ برادر شهیدش خلبان اصغر هاشمیان با بیان اینکه من علاقه زیادی به نیروی هوایی و خلبانان دارم گفت: فداکاری های ارتش و سپاه به ویژه زحمات نیروی هوایی ارتش باعث ایجاد آرامش ما شده است.

بازیکن سابق و مربی تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن تمجید از فداکاری های خلبانان نیروی هوایی با تأکید بر اینکه ما همیشه مدیون شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس هستیم اظهار کرد: اگر امثال من توانستیم به راحتی بازی و پیشرفت کنیم و راهی اروپا شویم بخاطر ازخودگذشتگی ایثارگران است و ما همیشه مدیون آنها هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خاطرات این مردان بزرگ باید زنده نگه داشته شود تا نسل جدید با اطلاع از فداکاری های صورت گرفته، قدر ایران را بیشتر بدانند و همه ما با درس گرفتن از گذشته بیش از پیش بکوشیم که برای کشورمان مثمر ثمر باشیم.

اسرتیپ خلبان نصیرزاده نیز در ادامه با تمجید از دیدگاه وحید هاشمیان، قدرشناسی وی از ایثارگران را نشانه بصیرت او عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز