خبرگزاری کار ایران

انصاری در پایان جلسه کمیسیون اجتماعی با وزیر پیشنهادی کار و تعاون:

برنامه‌ «عبدالملکی» کلی است/ وزیر پیشنهادی برنامه جزئی‌تر با رویکرد اجرایی ارائه دهد/جمع‌بندی به وقت دیگری موکول شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۹۰۲

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تشریح جزئیات نشست ارائه برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که جمع بندی پیرامون برنامه های وی به نشست دیگری موکول شد.

به گزارش ایلنا، مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح جلسه صبح امروز این کمیسیون با حجت الله عبدالملکی،گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس حضور یافت و برنامه ها و سوابق وی مورد بررسی و رصد نمایندگان مجلس قرار گرفت.

وی بیان کرد: در وهله اول، نمایندگان به ویژگی هایی که مدیران دولت آینده باید داشته باشند توجه کردند و تأکیدشان بر این بود که ما باید در بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی به اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب توجه داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که باید یک دولت جوان، انقلابی، مؤمن، پاکدست و مسلط به مسائل اقتصادی تشکیل شود که نظر همکاران ما درباره وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این لحاظ و همچنین با توجه به سوابق علمی، تألیفات و فعالیت هایی زیادی که داشته است، مثبت بود و معتقد بودند که وی ویژگی های لازم دارد.

انصاری افزود: مسئله حائز اهمیت دیگر آن است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار گسترده است و از آنجایی که این وزارتخانه اختیارات و وظایف زیادی دارد، وزیر پیشنهادی این وزارتخانه حتما باید به سوالات تخصصی نمایندگان هم به خوبی پاسخ دهد.

وی گفت: نظر نمایندگان این بود که برنامه ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلی است و باید وی درباره جزئیات مسائل این وزارتخانه هم برنامه خود را به نمایندگان ارائه کند و رویکرد اجرایی تری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز