خبرگزاری کار ایران

عباس‌پور تشریح کرد؛

جزئیات جلسه کمیسیون صنایع با حضور وزیر پیشنهادی صمت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۷۴۱

سخنگوی کمیسیون صنایع جزئیات جلسه این کمیسیون با حضور وزیر پیشنهادی صمت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در پایان جلسه اعضای این کمیسیون با وزیر پیشنهادی صمت در خصوص این جلسه گفت: کمیسیون صنایع مجلس تلاش دارد بتواند از طریق گفت‌وگو با وزیر پیشنهادی صمت یک ارزیابی کارشناسی قابل قبولی را به صحن مجلس ارائه کند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز اعضای کمیسیون تجربیات، تخصص و صلاحیت آقای فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را مورد بررسی قرار دادند. در ادامه ایشان برنامه‌های خودشان که پیش از این به صورت مکتوب به نمایندگان ارائه شده بود را به صورت شفاهی تا جایی که زمان داشتند، ارائه کردند.

عباسپور در بخش دیگری از توضیحات خود بیان کرد: براساس روال، همکاران در کمیسیون سوالات و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلفی که جامعه با آن مواجه است مانند اشتغال، گرانی، تولید در حوزه‌های فولاد و سیمان و خودرو مطرح کردند.

وی ادامه داد: به این نتیجه رسیدیم که این جلسه دو ساعته برای بررسی تخصصی کافی نیست و نیاز است که در جلسه دیگری با حضور وزیر پیشنهادی صمت به طور مبسوط این بررسی ادامه پیدا کند. در پایان این دو جلسه و بعد از مشورت در کمیسیون نتیجه نهایی در صحن از سوی کمیسیون به نمایندگان محترم قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز