خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح خبر داد؛

رایگان شدن فرانشیز تزریق داروی رمدیسیور و آزمایش تشخیصی کرونا در بیمارستان‌های نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۴۰

مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح از رایگان شدن فرانشیز تزریق داروی رمدیسیور و آزمایش تشخیصی کووید-۱۹ در بیمارستان‌های نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر نوروزی مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: پیرو اوامر فرمانده معظم کل قوا و مقام معظم رهبری در خصوص نقش‌آفرینی سازمان‌های نیروهای مسلح در مدیریت بیماری کووید ۱۹، سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح اقدام به رایگان کردن فرانشیز(سهم بیمه شده) تزریق داروی «رمدیسیویر» در کلینیک‌های تزریق رمدیسیویر بیمارستان‌های دولتی (دانشگاهی/غیردانشگاهی) و وابسته به نیروهای مسلح در قالب پرونده بستری موقت کرد و سهم بیمه شده، جهت تزریق داروی رمدیسیویر در بیمارستان‌های عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز ۱۰ درصد است.

وی افزود: همچنین سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح اقدام به رایگان کردن فرانشیز (سهم بیمه شده) آزمایش تشخیصی ویروس کووید-۱۹ در مراکز با ماهیت‌های دولتی (دانشگاهی/غیردانشگاهی) و عمومی غیر دولتی (نظامی) کرده است.

مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: تمام تلاش سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و به تبع آن، سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح بر آن است تا بتواند در این مرحله شیوع ویروس منحوس کرونا، خدمات قابل توجه و شایسته‌ای را به بیماران و به ویژه خانواده نیروهای مسلح ارائه کند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز