خبرگزاری کار ایران

رضایی کوچی در گفت‌گو با ایلنا خبر داد:

نامه رئیسی برای مسکوت ماندن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی/سعید محمد به عنوان وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۲۷۳

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مسکوت ماندن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه به دلیل نامه و درخواست رئیس جمهور خبر داد.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص سرنوشت طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی، گفت: با وجود اینکه گزارش کمیسیون عمران درخصوص کلیات طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه روز یکشنبه در صحن مجلس قرائت شد و قرار بود امروز موافقان و مخالفان نظرات خود را ارائه کنند و این طرح بررسی شود اما این طرح از دستور کار مجلس کنار رفت.

وی ادامه داد: منتها امروز شنیدم که آقای رئیسی طی نامه ای خواسته‌اند که این طرح فعلا مسکوت مانده و سال آینده مطرح شود. به نظرم با توجه به اینکه یکی از شعارهای ایشان به طور شفاف ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی بود، اگر وزارت مسکن نداشته باشیم این طرح دچار چالش خواهد شد. به این دلیل که وزارت راه و شهرسازی اکنون خیلی عریض و طویل است و کار سخت خواهد شد.

نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی، در پایان تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها و اخباری که ما دریافت کرده‌ایم قرار است آقای سعید محمد به عنوان ویز پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی شوند.

انتهای پیام/
امین مهرآور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز