خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری انتصاب محمد مخبر و غلامحسین اسماعیلی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۱۵۴

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای، انتصاب محمد مخبر به سمت معاون اول رییس جمهوری و غلامحسین اسماعیلی به سمت معاون رییس دفتر ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،  دریادار حبیب‌الله سیاری در پیام‌های جداگانه‌ای، انتصاب محمد مخبر به سمت معاون اول رییس جمهوری و غلامحسین اسماعیلی به سمت معاون رییس دفتر ریاست جمهوری را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک معاون هماهنگ کننده ارتش خطاب به محمد مخبر آمده است: با ابراز مسرت و خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان «معاون اول ریاست جمهوری اسلامی ایران» که بیانگر شایستگی، تعهد، تخصص و توانمندی شما برادر ارجمند در تصدی مسئولیت‌های خطیر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سیاری عنوان کرد: از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت می‌کنم.

دریادار حبیب‌الله سیاری همچنین در پیام دیگری خطاب به غلامحسین اسماعیلی عنوان کرد: با ابراز مسرت و خرسندی انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان «رییس دفتر ریاست جمهوری» که بیانگر شایستگی، تعهد، تخصص و توانمندی شما برادر ارجمند در تصدی مسئولیت‌های خطیر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند سبحان سلامتی و توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز