خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تهران:

استفاده از پابند‌های الکترونیک افزایش پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۱۴۰

حشمتی مهذب گفت: لازم است استفاده از پابند‌های الکترونیک افزایش پیدا کند و استفاده از سایر تاسیسات حقوقی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: نگهداری و نگهبانی فرع بر موضوع اصلی که اصلاح و تربیت است و باید این موضوع وجه غالب شود.

حشمتی مهذب خاطرنشان کرد: خوشبختانه طلیعه خوبی از زمان مدیریت آقای حاج محمدی به وجود آمده و همه باید دست به دست هم دهیم و به این موضوع بپردازیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه کار اصلی در زندان کار فرهنگی است، گفت: زمانی که زندانی محبوس می‌شود باید کار فرهنگی با ابعاد موثر صورت گیرد تا این همه زندانی را در زندان نگه نداریم.

وی اظهار کرد: امیدوارم با حضور آقای رستمی در زندان‌های استان تهران این موضوع به جد پیگیری شود و ما نیز با تمام وجود تمام قد در خدمت اداره کل زندان‌های استان تهران هستیم.

حشمتی مهذب با بیان اینکه بیشترین زندانیان را در استان تهران داریم، گفت: لازم است استفاده از پابند‌های الکترونیک افزایش پیدا کند و استفاده از سایر تاسیسات حقوقی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز