خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه اعلام کرد؛

انهدام باند ۱۰۲ نفره اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده‌های ثبتی در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۸۴۴

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از شناسایی و انهدام یک باند ۱۰۲ نفره در استان تهران خبر داد که با اخذ رشوه اقدام به اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده‌های ثبتی می‌کردند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه از شناسایی و انهدام یک باند ۱۰۲ نفره در استان تهران خبر داد که با اخذ رشوه اقدام به اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده‌های ثبتی می‌کردند.

وی تصریح کرد: در جریان برخورد با این باند، ۲۳ کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک، ۷۰ وکیل و ۹ کارچاق کن تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه همچنین از انهدام یک باند ۷ نفره ارتشاء شامل ۴ وکیل و ۳ کارمند در استان تهران خبر داد و گفت که یک باند پولشویی و برداشت غیرقانونی از حساب‌های بانکی مردم در روزهای اخیر شناسایی و با آن‌ها برخورد شده است.

عبداللهی با اشاره به گزارش هفته گذشته رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه درباره کلاهبرداری با جعل عنوان سامانه «ثنا»‌ی قوه قضاییه، از شناسایی و برخورد با یک باند کلاهبرداری در استان زنجان خبر داد که با ارسال پیامک جعلی تحت عنوان سامانه «ثنا» اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز