خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام منتظری:

صیانت از افکار عمومی دغدغه راستین خبرنگاران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۲۳۵

دادستان کل کشور در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه‌های دشمنان، دغدغه راستین خبرنگاران عدالتجویی است که با تأسی از "شهید محمود صارمی" ثبت و نشر حقیقت و گسترش آگاهی‌های عمومی و عدالت را رسالت ذاتی خود می‌دانند.

بی شک آگاهی بخشی فعالان عرصه خبر، نقش بی بدیلی در مسیر توسعه یافتگی ایران اسلامی داشته و روند آگاهی بخشی جامعه را افزایش داده است و امروز در عصر ارتباطات و فعالیت بنگاه‌های خبری در فضای مجازی و تبادل فوری اطلاعات در این فضا، رسالت و مسئولیت صاحبان قلم و رسانه در ارتقای افکار عمومی و رشد پندارهای مردم چندین برابر شده است.

اینجانب با گرامیداشت این روز و ضمن سپاس از تلاش‌های خالصانه و بی‌دریغ همه خبرنگاران کشور عزیزمان و علی الخصوص خبرنگاران حوزه حقوقی و قضایی که با قلم رسا و حضور به موقع و مسئولانه در میدان‌های مختلف، دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور را در انجام تکالیف یاری می‌کنند، موفقیت بیش از پیش همه خبرنگاران متعهد را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمد جعفر منتظری 

دادستان کل کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز