خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تعزیرات روز خبرنگار را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۴۴

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران جان بر کف در راه خدمت به مردم به ویژه خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی؛ فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به این شرح است:

"ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ (آیه ۱، سوره قلم)

۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار متعهد و انقلابی، شهید محمود صارمی یادآور جانفشانی‌ها و ایثار قشری از جامعه است که جز برای مردم نمی‌نویسند و به همین مناسبت این روز، روز خبرنگار نامیده شده است.

در بیان ارزش، جایگاه و اهمیت خبرنگاران همین بس که زبان گویای مردم در بیان حقایق و مطالبات بوده و همواره بدون چشمداشت برای طلوع حقیقت می‌کوشند. خبرنگاری هم تعهد است و هم تخصص و از آن بیشتر، عشق است و هنر؛ هنر مردمداری و مردم سالاری دینی و عشق به خلق الله.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران جان بر کف در راه خدمت به مردم به ویژه خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی؛ فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران در حوزه مکتوب و تصویری تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای یکایک این عزیزان سلامتی و تندرستی و توفیق روز افزون در مطالبه حقوق شهروندی را مسألت دارم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز